Kategorie
Kategorie

Doprava

Osobní odběr:

Osobní odběr je možné provést v naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty.
Při osobním odběru je možné zboží zaplatit hotově a dohodnout případný splátkový prodej.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky.

Zaslání zboží přepravní službou:

Balíková přeprava. Tato přeprava je používána pro zásilky do 30 Kg (Např. příslušenství ke krbům a kamnům)

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

objednávky do 5 000 Kč 90 Kč
objednávky nad 5000 Kč ZDARMA
Dobírka             40 Kč
Převodem ZDARMA

 

Paletová přeprava. Tato přeprava je používána pro zásilky nad 40 Kg. (Např. stavební materiály, izolační desky, krbová kamna, krbové vložky)

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

objednávky do 5 000 Kč 470 Kč
objednávky nad 5000 Kč ZDARMA
Dobírka               40 Kč
Převodem ZDARMA

 

V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží - neprodleně nás kontaktujte. 

 

Zaslání zboží dopravní službou na SLOVENSKO:

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

objednávky do 1 000 Kč 8 EUR
objednávky od 1 001 Kč do 5 000 Kč 10 EUR
objednávky od 5 001 Kč do 9 000 Kč 20 EUR
objednávky od 9 001 Kč 25 EUR
Dobírka 3 EUR

Dodací lhůta je do 2 pracovních dnů od předání zásilky přepravci - NE od data objednání.

 

Reklamace zboží poškozeného při přepravě

Snažíme se, aby zboží, které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům.
 

Převzetí zásilky s výhradou:

1. Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list). Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu -  proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit. (Převzetí zásilky s výhradou). Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy.  Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás informujte emailem reklamace@azetko.eu  spolu s informací, že jste zásilku převzali s výhradou.

2. Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně informovat emailem na adresu reklamace@azetko.eu nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.

Na pozdější reklamace typu mechanického poškození nelze brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:

V případě, že je zásilka viditelně poškozena ( obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat emailem reklamace@azetko.eu nejpozději  do 24 hodin od převzetí zásilky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde  k poškození došlo.  Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.

V případě  jakýchkoliv dotazů  nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat na infolince 777 638 338 nebo emailem 
reklamace@azetko.eu